Na co se těšíme v únoru 2017


Při čtení tohoto článku hrozí při nedostatečné pozornosti pokousání vyhladovělým ghúlem. Ale stačí se chovat nenápadně, pohybovat se ve stínech a nevyvolávat žádný hluk jako Corvo. V nejhorším máte čepel a magii. A nešlápněte na roztomilá koťátka!


Tokijský ghúl 3
Vychází v únoru u nakladatelství Crew

Zatím jsem přečetl pouze první díl a už se těším na třetí. To je fofr. Na svojí obhajobu můžu napsat jen to, že druhý díl už jsem v knihkupectví hledal. Jenže to tam ještě bohužel nebyl. Tak příště. První díl byl prakticky hlavně o tom, že se Ken Kaneki nemůže srovnat se svojí přeměnou a pořád chce žít jako normální člověk i když už to prostě není možné. Byl to seznamovací díl, ale počítám, že se to bude rozjíždět víc a víc. Na anime jsem nekoukal, takže mě všechny překvapení a zvraty teprve čekají.




Dishonored: Zkorodovaný muž
Vychází 1.2. u nakladatelství Baronet

První díl Dishonored jsem si pořídil ještě na minulou generaci konzole Xbox. Hra se mi hodně líbí, jen jsem zatím neměl čas posunout se v ní dál. V jedničce hrajete za Corva a kromě dýky máte pistoli a taky magii. Ideálně by váš průchod hrou měl být nenápadný. Ale znáte to... Baronet se letos kromě vydávání filmové edice pustil i do dvou herních kousků z nichž Dishonored je ten první. Děj se odehrává mezi prvním a druhým dílem hry. A mají vyjít tři knížky.





Případ ukradeného zubu
Vychází 15.2. u nakladatelství Host

Jackaby se mi hodně líbil. Plno lidí psalo, že je to hodně předvídatelné a že vraha věděli prakticky hned. Ale já si čtení užil takže bych si rád přečetl i další díl. Podle anotace to vypadá na další zajímavý případ. No posuďte sami - kožoměnci maskovaní jako roztomilá koťátka? To chceš! Uvidíme, jak to bude souviset s tím ukradeným zubem. 

A na co se těšíte vy?



Komentáře

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø