Měsíční chvástačka - únor 2015


A je tu nová chvástačka za únor. Říkám si jestli by nebylo lepší vzhledem k počtu knížek přejmenovat rubriku na Knižní přírůstky. Snad se i tak pokocháte. Já mám z knížek každopádně radost a to je hlavní.

Za únor jsem si ani moc knížek nepořídil, takže můžu snižovat rozdíl mezi koupenými a přečtenými. Rozhodně v únoru vyšlo hned několik moc pěkných kousků. Ale o těch už pravděpodobně víte z článku Na co se těšíme. Jsou tu dva komiksy z komiksového kompletu. První je Thunderbolts: Víra v monstra - ten jsem zatím nečetl. Hlavně jsem byl zvědavý na minisérii Doctor Strange: Přísaha. Napsal jí totiž Brian K. Vaughan, od kterého už tenhle měsíc vyjde v češtině Sága. Strange zatím pouze sekundoval jako vedlejší postava (třeba u Spider-mana), ale tady se dozvíme i o jeho minulosti. Devět princů Amberu mi přišlo spolu s předplacenou Pevností. Už se těším, až se do toho pustím. Zatím jsem od Zelaznyho četl jednu knížku, ale to už je nějaká doba. Úsměvné je, že mi ho tenkrát v knihkupectví prodavač doporučil, když jsem hledal něco od Kulhánka. 



Komentáře

  1. Pěkné knihy, ale musím se přiznat, že jsem ani jednu nečetla :(
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka