Měsíční chvástačka - březen 2015


Březen se nesl ve znamení komiksů a opět půjde o sólovou akci. Budu rád když napíšete jestli jste některou z knížek také četli a co na ní říkáte.

Za březen jsem si koupil jen další komiksy. Jako první mám třetí díl série Zámek a klíč od Comics Centra. Ten vyšel v edici Na přání a letos by se mělo dostat i na čtvrtý díl. Zatím mi knihovnu zdobí polovina hororové série od Hilla a vážně by mě mrzelo, kdyby série nevyšla celá.  


Ghost Rider: Cesta do zatracení už vyšla v roce 2008 u nakladatelství BB/art jako paperback. Kromě toho tamtéž vyšla ještě Cesta slz. Nově Cesta do zatracení vyšla v kompletu a jsem zvědavý jaká bude. S komiksovou sólovkou Ghost Ridera jsem se ještě nesetkal - vybavuji si jedno jeho působení v některém sešitu Spider-mana (já vím to je široký pojem). Kromě toho jsem viděl první film s Cagem, ale ten druhý prý je dost špatný.


Supermana řady Action comics jsem si pořídil z druhé ruky. Z toho, co vyšlo u nás, už mi chybí jen třetí díl a jsem zvědavý co si na nás BB/art nachystá. Pořád mlží, ten ediční plán co jsem sdílel už neplatí a kromě Sagy a Criminalu vyjdou další komiksy asi až na podzim. Chystají komiks k seriálu Arrow, z čehož nejsem až tak nadšený. Supermana a lidi z oceli i Neprůstřelného jsem přečetl a fanouškům muže rychlejšího než kulka se budou určitě líbit. 






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Měsíční chvástačka 1/2

Letní host - Alison Andersonová

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva