Měsíční chvástačka - červenec 2014


Červenec utekl jako vždy hrozně rychle je tu opět chvástačka. Tentokrát bez Hanky. A co jsem si tedy koupil já?
Začnu asi tím největším překvapením, které na mě čekalo v emailové schránce. Na blogu u Roxanne jsem se zapojil do soutěže s českým fantasy. Protože jsem byl na prvním místě, vyhrál jsem Zatmění od Jana Hlávky, Prokletí legendy - Dámská hra od Žambocha a Stín legendy od Tomáše Němce. Z této české série o JFK mám přečteno zatím prvních pět knih, ale postupně si snad přečtu všechny. Jsou to takové oddechovky, které máte rychle přečtené. Postupně se na sérii střídají různí autoři a posílají Johna Františka Kováře do různých světů a nezáviděníhodných situací.


Krev Kudlanky je koupená kniha od nakladatelství Zoner Press. Bohužel nemá pevnou vazbu, obálku ani ilustrace od Romana Kýbuse, ale jsem rád, že vůbec vyšla. Nakladatelství uspořádalo speciální akci pro fanoušky Stínů vědoucích. Musel se najít určitý počet lidí, který si knihu objedná, předem zaplatí a až poté šla do tisku malonákladem. A teď dokonce dělají dotisk! Snad u nás vyjdou i další díly.


A na závěr klasicky dva koupené komiksy. Fantastic Four: Rozhodná akce a Padlý syn: Smrt Captaina Ameriky. Rozhodnou akci jsem ještě nečetl, protože nemám přečtený ani předchozí komiks o Fantastic Four. Smrt Captaina Ameriky jsem naopak přečetl hned v den zakoupení. Musím říct, že mě to až tolik nenadchlo. Nejvíc mě bavil první sešit a ten druhý s Wolverinem. Spider-man byl v depresích (opět) a nejzábavnější částí tak byl souboj s Rhinem a vzpomínka na souboj s Hulkem za účasti Captaina Ameriky. Celkově bych spíš doporučil komiks Captain Amerika: Vyvolení.



Komentáře

  1. Super :-) Hlavně UKK. My teď žádné nové nemáme, ale Fantastická čtyřka vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Fantastickou čtyřku jsem zvědavý. Kromě nějakých "vedlejších scén" v jiných komiksech jsem o nich nečetl žádnou knihu. Jen jsem viděl ty dva filmy.

      Vymazat
  2. Skvělé přírůstky :) Líbí se mi, že tady vždycky objevím něco neobvyklého ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem rád, že se ti tu líbí. Snad tě něco zaujme i v další chvástačce. Ta už bude o něco větší. :)

      Vymazat
  3. Krev kudlanky jsem četla a docela mě i bavila.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø