Měsíční chvástačka - květen 2014


Květen utekl jako vždy hrozně rychle a my jsme tu opět s chvástačkou. Chceme se Vám pochlubit, co jsme si koupili a dostali k recenzi.

Martin
Hanča si tento měsíc nepořídila žádnou knížku (na elektronické výtisky máme jinou rubriku) tak rovnou začneme s těmi mými. Po delší době jsem si napsal do nakladatelství Zoner Press o recenzní výtisk. Obálku má na svědomí Lubomír Kupčík a ta příšerka vypadá opravdu pěkně. Pózou mi to připomnělo plakát s Glumem. Knížku právě čtu.


Na twitteru nám vydavatelství OneHotBook nabídlo, jestli nechceme recenzovat jejich audioknihy. Nabídka nás moc potěšila, takže jsem nadšeně souhlasil a rovnou si vybral Zmizelou.


A v kategorii koupené mám dva komiksy. Tentokrát spojený ovšem s jednou nepříjemnou novinkou. Thor už byl o dvacet korun dražší, i když bylo na začátku psáno, že 199 Kč je konečná cena. Někdo z internetových stránek Komiksárium psal distributorům a napsal článek, že nás čeká ještě jedno zdražení v lednu 2015 na 249 Kč. Celkem tedy bude komplet o 670 Kč dražší.



Komentáře

  1. Pouta krve vypadají moc zajímavě a ta obálka - přímo děsivá :))

    OdpovědětVymazat
  2. Po Poutech krve už nějakou chvíli pokukuji, ale na stole mám teď tolik knih na čtení a nemám přes zkouškové tolik času na čtení :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě tu taky čeká dost knížek. Proto si v poslední době moc dalších nekupuji.

      Vymazat
  3. Zmizelou bych si vážně ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zatím poslechnu tu audioknihu a časem si přečtu její další knížky. :)

      Vymazat
  4. Pouta krve si taky chci přečíst. Zkusím napsat do Zoner Pressu, zda bych si je nemohl zrecenzovat. A Zmizelou mám taky jako audiobook k recenzním účelům, tak jsem rád, že nejsem na poslech sám. Budete poslouchat oba nebo jen jeden z vás? Popřípadě kdo? :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Bohové Olympu: Proroctví - Rick Riordan