Měsíční chvástačka - duben 2014



Duben utekl jako vždy hrozně rychle a my jsme tu opět s chvástačkou. Chceme se Vám pochlubit, co jsme si koupili a dostali k recenzi.

Hanča
Za měsíc duben jsem dostala dva recenzní výtisky. Od nakladatelství Domino mám knihu Hra na lež, kterou právě čtu. Anotace mě zaujala na první pohled. Knížka je totiž o záměně dětí v porodnici. Rodiče to zjistí po patnácti letech a odstartuje to řadu nepříjemných situací. Jsem zvědavá, jak to celé dopadne.


Druhou knížkou je Jsme přece sestry, které jsem dostala od Knihcentra. Anotace zní opravdu zajímavě a těším se, až se do knížky začtu. Navíc má knížka naprosto úžasnou obálku.


Martin
Recenzích výtisků se mi tento měsíc nashromáždilo opravdu dost. Nejdříve tu mám tři knížky od Knižního klubu. Bubble je závěrečný díl trilogie o HP a Hře. Jsem opravdu zvědavý jak autor všechno zakončí. Rozhodně na něm ležela velká zodpovědnost, protože po prvních dvou dílech čtenář čekají hodně. Medozvěstku už mám přečtenou a připravuji recenzi. Rozhodně se jedná o zajímavou detektivku. Stockholmský oktáv zrovna čtu. Čte se dobře i když je to psané poměrně rozvlekle.


Tak trochu šílení je recenzní výtisk od Domina a na blogu si můžete přečíst recenzi. K tomu už tedy není moc co dodávat. Snad jen - nenechte se odradit tou tloušťkou. Paladinovo proroctví: Spojenectví je recenzní výtisk od obchodu Knihcentrum. Zatím si můžete připomenout recenzi na první díl.


Ultimátní komiksový komplet se tento měsíc rozrostl o tři knížky. Klan M, New X-men: Impérium a Wolverine: Zrození. Impérium právě čtu a těším se, jak to bude pokračovat. Kresba sice vypadá trochu zvláštně, ale příběhově je to dobré. Wolverine se vydal pro jednu novou mutantku, která je ovšem dost svérázná. Na druhou stranu, kdyby si před vámi někdo vyndaval z těla kusy projektilů...
Zrození můžu vřele doporučit všem, kteří mají Rosomáka v komiksové topce hrdinů. Dozvíte se o tom, jak to všechno začalo. Příběh sice odpoví na nějaké otázky, ale zároveň pokládá řadu dalších.


Poslední knížkou je Neočlověk, který byl jako příloha u Pevnosti (spolu s oboustranným plakátem). Zdeněk Páv je přirovnávaný k Philipu K. Dickovi, takže by to mohlo být opravdu zajímavé.




Komentáře

  1. Skvělé přírůstky. Jsme přece sestry a Bubble mám taky. Jsme přece sestry je Hanko moc pěkná kniha, těším se na recenzi a Hru na lež bych si také řada přečetla :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio