Tak trochu šílený týden s Deaverem #6


Následující týden bude ve znamení knihy Tak trochu šílení od Jefferyho Deavera, kterou vydává nakladatelství Domino.

První text, který jsem od Jefferryho Deavera četl byla povídka Vánoční dárek. Jako hlavní postava zde vystupuje legendární Lincoln Rhyme. Povídka vyšla v knize Panoptikum a později také ve Světových krimipovídkách. Jak se mi knížka krimipovídek od šestatřiceti mistrů žánru líbila se můžete dočíst ZDE. Mimochodem, Vánoční dárek řadím mezi ty nejlepší.



Zajímalo by vás, co si ke knize pustit jako hudební kulisu? Poradil bych vám rád, ale popravdě mám při čtení nejraději ticho a klid. I když občas si pustím třeba album Imaginaerum od  skupiny Nightwish. Ale k těmto povídkám by se spíš hodil soundtrack k seriálu Sherlock od BBC nebo nějaké kriminálce.




Každopádně takovou dobrou kávou při čtení určitě nic nepokazíte. Tedy pokud ho nepřevrhnete na stránky. :)




A co vy, doporučíte mi nějakou hudební kulisu ke čtení?

Komentáře

  1. Já většinou poslouchám hudbu když jedu metrem nebo busem. Nejlépe nějkou akustiku. A díky za info, kde jsem četla Vánoční dárek. Pořád jsem si říkala, že jsem ji už někde musela číst. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na cestách poslouchám taky - většinou něco "svižnějšího". Není zač, rád jsem alespoň trochu pomohl. :)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio