Teaser Tuesday #78



Další díl meme z dílny blogu Should be reading. Jde o to vzít knížku, náhodně ji otevřít na jakékoli straně a napsat dvě věty z této stránky. Tyto věty ale nesmí obsahovat důležité SPOILERY. Nechceme přece prozradit to hlavní.

Hanča
Konečně jsem se pustila do zbylých dílů ze série Drahokamy. Momentálně čtu druhý díl a jsem na stránce 115.



Byla jsem už úplně bez dechu, protože jsme cestou z kafé museli jít v poklusu.



...



Tu a tam jsem zakašlala a pokusila jsem se hovor stočit k tomu, jaké ničivé následky na zdraví má kouření, ale nedařilo se mi to.






Martin
V knihovně jsem si půjčil sedmý díl ze série o Mercedes Thompson. Zatím jsem na straně 95. Jsem zvědavý jak bude příběh pokračovat dál.



Někdy zapomíná, že já jsem stejně tak šelma jako on.



...



Cítila jsem pálení, jak se mu ocel zařízla do zápěstí, než konečně povolila.







A co právě čtete vy?


Komentáře

  1. Obě knihy bych si chtěla přečíst. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si chci postupně přečíst i ty starší díly. Mám přečtený první, šestý a teď čtu tenhle. :D

      Vymazat
  2. Modrou jsem nedávno dočetla a teď si dávám re-reading Zelené- =)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jednu knihu jsem nečetla, ale časem bych si chtěla přečíst obě :)).

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jednu se mi zatím nepoštěstilo dostat do rukou, ale tak třeba někdy.. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø