Teaser Tuesday #77


Další díl meme z dílny blogu Should be reading. Jde o to vzít knížku, náhodně ji otevřít na jakékoli straně a napsat dvě věty z této stránky. Tyto věty ale nesmí obsahovat důležité SPOILERY. Nechceme přece prozradit to hlavní.


Hanča
Právě mám rozečtený recenzní výtisk od Knihcentra. Měla by to být taková zajímavá sonda do hlubin duše jedné skoropadesánice. Těším se, že se zasměju.



Kate je - při svých stodvaašedesáti centimetrech - nechutně výškoistická a veškeré neatraktivní a směšně maskulinní vlastnosti přisuzuje těm, kdo jsou vyšší než ona sama.


...



A ta její extrémní slabost (domnělá) se jí nesmírně hodí, když ji třeba přestanou bavit mimina.





Martin
Po recenzních výtiscích jsem se dostal ke svým koupeným knížkám. Konečně jsem tedy rozečetl další knihu od Františka Kotlety. Potěšující je, že v březnu by měl vyjít závěrečný druhý díl a dokonce letos vyjde i kniha povídek. 




Bryskně jsem vytasil pistoli.


...


Mlátil mě do ksichtu se zuřivostí muže, kterému manželka zahnula s cirkusovým triem liliputů a oni se mu nabídli, že mu z té povedené akcičky ukáží video.






A co právě čtete vy?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio