Teaser Tuesday #76


Další díl meme z dílny blogu Should be reading. Jde o to vzít knížku, náhodně ji otevřít na jakékoli straně a napsat dvě věty z této stránky. Tyto věty ale nesmí obsahovat důležité SPOILERY. Nechceme přece prozradit to hlavní.

Hanča
Konečně jsem se dostala na knížku, která mě loni velmi zaujala v časopisu Pevnost. Nemocnice pro dlaky, upíry a podobné příšerky by nezaujala jen málokterého fanouška Urban fantasy. Jen škoda té podivné obálky. 




S úlevou jsem zjistila, že stránky jsou vytištěny na počítači.


...



Místo odpovědi jsem zamručela a listovala.








Martin
Podařilo se mi navázat spolupráci s nakladatelstvím Omega a Conan: Meč s fénixem je první recenzní výtisk. Tvrdá vazba s přebalem, původní mapka Conanova světa od samotného Howarda a látková záložka. Zkrátka knížka vypadá luxusně a těším se až se do ní dnes začtu.



Prokázal se jako schopný námořník, a určitě jako nejsilnější muž, co doposud viděli.



...



Každý vnímal rozdíl mezi hrubým, zamračeným a mrzutým kapitánem a pirátem, jehož smích byl hlasitý a zvučný, který vyřvával námořnické písně snad v tuctu jazyků, který pil jako pravý námořník a který vypadal, jako když se nestará o zítřek.


A co právě čtete vy?



Komentáře

  1. Já momentálně čtu Monument 14: Nebe v plamenech. O těchto knížkách slyším poprvé, ale vypadají zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monument 14 jsem ještě nečetl, ale třeba časem... :)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Měsíční chvástačka 1/2

Letní host - Alison Andersonová

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva