Teaser Tuesday #69



Další díl meme z dílny blogu Should be reading. Jde o to vzít knížku, náhodně ji otevřít na jakékoli straně a napsat dvě věty z této stránky. Tyto věty ale nesmí obsahovat důležité SPOILERY. Nechceme přece prozradit to hlavní.
Hanča 
Další knížkou, do které jsem se pustila, je druhý díl ze série Nebe. Už jsem za polovinou a zatím se mi knížka dost líbí. I když z některých věcí jsem byla trošičku zklamaná. Uvidíme, co se bude dít dál. Už teď se ale těším na třetí díl. 



Odmlčeli se a zadívali se jeden na druhého. 


... 



Něco takového už necítil celé týdny. 







Martin 
Po dlouhé době jsem se pustil do Inheritance abych už zjistil jak to celé dopadne. Člověk aby se bál, kde na něj vyskočí spoiler. I když jednou stranou mi bude celkem líto, že už to končí. A navíc prý ten konec v určitých ohledech zklamal. 



Povzdechl si, promnul si obličej a snažil se soustředit na jiné, méně znepokojivé téma.



...



Urgalové nebyli ozbrojeni a měli holou hruď, tkané popruhy, které nosili přehozené přes rameno k pasu, a kožené pásky na zápěstích.





A co právě čtete vy?


Komentáře

  1. Musím přiznat, že nad oběma sériemi přemýšlím :-) A právě jsem dočetla druhý díl Vesmírné pouti - Jiskru a bylo to parádní! :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Mariňáci - Robert Fabian

Severská mytologie - Neil Gaiman

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna