Teaser Tuesday #67

Další díl meme z dílny blogu Should be reading. Jde o to vzít knížku, náhodně ji otevřít na jakékoli straně a napsat dvě věty z této stránky. Tyto věty ale nesmí obsahovat důležité SPOILERY. Nechceme přece prozradit to hlavní.
Hanča
Teď čtu Reset, recenzní výtisk od Egmontu. Příběh je napínavý a líbí se mi. Jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne.




Srdce mi tlouklo jako o závod.



...



Vytáhla jsem pistoli a dveře zprudka rozrazila.







Martin
Stejně jako Hanča mám rozečtený recenzní výtisk od Egmontu. Jen s tím rozdílem, že moje kniha spadá do série Star Wars: X-wing. A pro příznivce filmů - je tam i Leia Organa!



Za imigračním prostorem byla zóna, ve které se vydávala zavazadla.



...



Pak je Irin zavedla do čekajícího vznášedla.






A co teď čtete vy??


Komentáře

  1. Reset bych si taky chtěla přečíst.. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Star Wars.. kdy se já k tomuhle dostanu.. jestli vůbec. Ale chtěl bych, jako malého mě to strašně bralo.

    Jinak se po Harrym 4 chystám na Malaz 6! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se pak asi vrhnu na Inheritance abych měl sérii uzavřenou.

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø