Pětistovka je jen číslo #1



Pětistovka je jen číslo nazvala Laurdes svůj nový prázdninový projekt, který uspořádala na svém blogu pro sebe a své čtenáře. Zjistila totiž, že má plno knížek velkého stránkového objemu. Já jsem se podíval do své knihovničky a...a zjistil jsem to samé.

A máme tady první aktualizační článek do projektu Pětistovka je jen číslo. Jak jsem zatím pokročil? Budu rád, když mi do komentáře napíšete jak se daří vám. 

1.-3.7. Lunapark - Richard Laymon (448 stran)
První knížka se bohužel nepočítá, ale zatím jsem teprve na začátku a určitě to napravím. I když do té pětistovky už mnoho nechybělo. Jednalo se o recenzní výtisk a ZDE si můžete přečíst co na příběh říkám. Nemá cenu abych se tady znovu rozepisoval, ale jednalo se o pořádný horor se závěrem jak z nějaké vyvražďovačky.

3.-7.7. Star Wars: X-Wing Eskadra Rogue (348 stran)
Opět recenzní výtisk, který se díky nižšímu počtu nepočítá. Ale proč sem o něm nenapsat, když jsem ho četl. Do konce už mi zbývá nějakých sto stránek, což bych během dneška rád dočetl. Při četbě doporučuji poslouchat soundtrack ke Star Wars. ;) Recenze bude brzo.

Jak vidíte za první týden jsem pětistovkovou knížku nepřečetl, ale přesto je počet stránek docela pěkný.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Mariňáci - Robert Fabian

Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Asfalt - Štěpán Kopřiva