Třicetidenní knihobraní #9


Třicetidenní knihobraní je projekt, který vymyslela VeEee a k úvodnímu příspěvku se přihlásilo již 60 blogů. Projekt probíhá až do konce měsíce června a je připraveno patnáct témat. Na každé téma jsou tedy dva dny. To by bylo asi všechno a můžeme se pustit do dnešního úkolu.

Kniha s nejošklivější obálkou
ne vždy se povede, co naplat, jaká kniha z vaší knihovničky má tu nejošklivější obálku?

Hanča
Kdo chce zabít Janu Eyorovou?
Kdybych ještě měla doma Krvavou romanci, neváhala bych ani vteřinu. Protože už ale knížky mají šťastného nového majitele, musela jsem se chvíli rozmýšlet, kterou obálku bych nejradši vůbec neviděla. A vyšla mi tahle nová  česká detektivka, kterou mám jako recenzní výtisk. Nejen že je šíleně zelená (zelenou fakt fakt fakt nesnáším), ale ta slečna, co je na obálce vypadá jako vosková figurína. Je taková divná. Ještě že se na tu obálku nemusím koukat, když čtu, protože to bych nejspíš byla moc zaujatá. I když stejně to není žádný zázrak. Počkejte si na recenzi. Bude brzy.


Martin
Hustej nářez
Je pravda, že ne každá obálka se vždy povede. Někdy se prostě nezadaří. O to horší je, když se jedná o dobrou knížku. První díl mi sice neladí s druhým a třetím, ale na druhou stranu jsou ty další obálky úplně jiná liga. Škoda, že k sobě nepasují, ale člověk prostě nemůže mít všechno. Každopádně se jedná o pořádný akční nářez okořeněný řadou vulgarit, sexem a hláškováním.



A jaká vaše kniha má nejošklivější obálku?


Komentáře

  1. Je pravda, že Hustej nářez mě obálkou nezaujal a kdyby nemělo pokračování povedenou grafiku, nikdy bych si to nepřečetla... A to by mě pekelně mrzelo! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V knihkupectví bych ho asi přehlédl taky, ale sledoval jsem ediční plán nakladatelství a anotace vypadala zajímavě...u dalších pokračování už je obálka super. Určitě by byla škoda si to nepřečíst, je to pěkná oddechovka. :)

      Vymazat
    2. To rozhodně, hlavně, když je to tolik podobné Kulhánkovi a toho já prostě žeru. :-) U druhého dílu mě právě zaujala věta: "Kdybych nebyl Kulhánkem, chtěl bych býti Kotletou." a hned jsem ji musela číst. :-D

      Vymazat
  2. Dnes som fakt videla aj škaredšie :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka