Třicetidenní knihobraní #15


Třicetidenní knihobraní je projekt, který vymyslela VeEee a k úvodnímu příspěvku se přihlásilo již 60 blogů. Projekt probíhá až do konce měsíce června a je připraveno patnáct témat. Na každé téma jsou tedy dva dny. To by bylo asi všechno a můžeme se pustit do dnešního úkolu.


Kniha, u které bych vážně ocenil/a pokračování (dotisk)
nakladatelé si s námi občas hrají. U které knihy nesmírně toužíte po nějakém tom pokračování a nebo po dotisku?

Hanča
Mezi láskou a smrtí
Tuhle knížku jsem četla hned poté, co vyšla a moc se mi líbila. Knížka skončila dost otevřeně a tak zajímavě, že jsem se nemohla dočkat dalšího dílu. Když jsem ale zjistila, že druhý díl ze série Abandon u nás nevyjde, byla jsem, slušně řečeno, mírně rozladěna. Co se dá dělat. Nějak jsem se přes to přenesla, ale kdyby nakladatelství vydalo další díl, byla bych opravdu nadšená.



Martin
Requiem pro slunce
Nevím jestli někdo tuhle autorku znáte, ale já jsem k ní přišel díky recenzi v Pevnosti. Série, o které tu právě píšu se nazývá Symfonie věků. V zahraničí obsahuje šest knih, ale u nás nakladatelství vydalo čtyři. Bohužel. Je to totiž naprosto úžasný příběh přirovnávaný ke Kolu času od Roberta Jordana. Na podobné označení se moc nespoléhám, protože to většinou bývá jen marketingový tah, ale v tomhle případě to opravdu platí. Nevím jestli za špatný prodej mohla třeba špatná propagace, ale rozhodně tomu nepomohl malý paperbackový formát (111 x 166 mm) při počtu stran pře 600. A poslední rána byla patrně chyba (nevím jestli u tiskárny), které u jednoho z dílů vypadlo několik stran a muselo je ke každé knize přibalit v brožurce.


U jaké knížky chcete pokračování nebo dotisk vy?

To byl tedy poslední příspěvek do Třicetidenního knihobraní. Doufáme, že vás tento projekt bavil tak jako nás.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Měsíční chvástačka 1/2

Letní host - Alison Andersonová

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva