Teaser Tuesday #62


Další díl meme z dílny blogu Should be reading. Jde o to vzít knížku, náhodně ji otevřít na jakékoli straně a napsat dvě věty z této stránky. Tyto věty ale nesmí obsahovat důležité SPOILERY. Nechceme přece prozradit to hlavní.

Právě mám rozečtenou knížku Rohy od Joe Hilla. Jeho prvotinu s názvem Černá krabice jsem si pořídil v Levných knihách pár let zpátky a jsem opravdu rád. Jednalo se o opravdu pěkný horor. Po té zkušenosti jsem si pořídil i Rohy. Zatím jsem pár stránek za polovinou a příběh je zajímavý ať už se jedná o současnost nebo vyprávění z minulosti (dětství hrdinů), které osvětluje jak se postavy seznámili a jaký byl mezi nimi vztah. Jsem vážně zvědavý jak to celé dopadne. Už teď můžu říct, že se jedná o zajímavý příběh.




Dům mě sice klimatizaci, ta však byla vypnutá.



...



Při zvuku ledu cinkajícího ve sklenici se jí začalo pohybovat hrdlo v očekávání uhašení žízně, a oči zářící vzrušením se jí začaly koulet v důlcích.





A jakou knihu právě čtete vy?


Komentáře

  1. Na tuhle knihu jsem koukala celkem nedávno, že bych si ji taky přečetla? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si jí přečti. Když se ti líbí King, s Hillem nešlápneš vedle. Synek se potatil. :)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka