On my wishlist #60



Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:

Hanča
Pohádky psané životem
Třetí kniha, která vznikla z projektu Hledá se autor bestselleru. Tahle povídková knížka vyjde jen jako e-book, i když ty předchozí byly papírové, ale to nevadí. Stejně si ji moc ráda pořídím a přečtu. Tentokrát je společným tématem moderní pohádka pro dospělé.



Martin
Zámek a klíč 1 - Vítejte v Lovecraftu
Zatím jsem váhal, ale protože u nás vyjde i další díl, rozhodl jsem se, že si knihu pořídím. Autorem je opravdu talentovaný spisovatel Joe Hill. Navíc, hororových komiksů není nikdy dost. Určitě si chci pořídit vázanou variantu. Pokud by vás to zajímalo, tak na stránkách Comics Centra si můžete přečíst ukázku.


A co si chcete pořídit vy?


Komentáře

  1. Zámek a klíč doporučuji! Sám ho mám v mé knihovničce a opravdu si mě dokázal získat!
    Ať už osobitou kresbou nebo zajímavým dějem. Jen mi vadí, jak Comics centrum zdržuje vydávání dalších dílů. Mělo být původně tuším v květnu a budeme vůbec rádi, když se ho dočkáme v prosinci. :/
    Ale hardback tak či tak doporučuji, je skvělý! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je bezva! K tomu zdržování - četl jsem vyjádření Comics centra právě k tomuhle problému. Z knižních distribucí jim přišla zkreslená čísla o prodeji. Čísla se prý rozcházejí po třech letech o stovky prodaných kusů. Z toho vycházelo, že se neprodával dobře. Ale přišlo se na to, že opak je pravdou. A to je dobře. :)

      Vymazat
    2. Jo, to jsem taky četl. Myslím, že na Komiksariu...
      Ale přišlo mi divné, že to vytáhli až na Crweconu, když už z kraje roku na Facebooku psali, že další díl rozhodně bude, protože to byl jejich nejprodávanější titul roku.
      Ale máš pravdu, hlavně, že další díly budou... :)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka