Seriálové zápisky #3


Nová série seriálových článků, ke které mě inspiroval projekt Seriálový šílenec od Spirita. Já (případně Hanča) tu budu psát o tom co jsem za týden viděl, bude se tedy jednat o takový Týden se seriálem.


Poslední dobou jsem neměl na seriály až tolik času a podle toho to taky vypadá. Uvažuji o tom, že by se možný Seriálové zápisky střídaly občas s novým projektem pracovně nazvaným Knihy na stříbrném plátně. Tak uvidíme jak se to nakonec vyvine. Ale teď už k samotným seriálům. Ano, tentokrát mám rozkoukané dva.

Hodnocení na SerialZone.cz

Revenge
S1E1. Pilot
S1E2. Důvěra

Já vím, moc jsem jich tedy neviděl. Ačkoliv se to tvůrci snaží popírat, tak je hodně inspirovaný Monte Christem. Hlavní postavou je Emily Thorne, která se chce pomstít celé řadě lidí. Proč? Podívejte se na seriál. První dvě epizody jsou založené na stejném principu. Nejdřív nějaký střípek z minulosti a pak samotná msta jistému člověku. Ve druhé epizodě mi přišlo dost zvláštní jak se mohla dostat do té budovy svého nepřítele - to tam nebyl žádný kamerový bezpečnostní systém? Vážně nic? Ale možná jsem jen něco přehlédl. Kromě hlavní dějové linky jsou zde ještě další, které tu hlavní doplňují.

Hodnocení na SerialZone.cz

Grimm
S1E1. Pilot
S1E2. O třech medvědech
S1E3. O včelí královně

Druhý seriál je víc můj šálek kávy - Grimm. Takový krimi seriál s fantasy prvky. Nick pracuje jako detektiv. Je povolán k dalšímu případu a během vyšetřování odhaluje svoje nově probuzené schopnosti. Je totiž poslední Grimm což znamená, že vidí to, co je ostatním skryto - bytosti, které mají existovat jen v pohádkách a chrání před nimi lidstvo. Z postav jsem si nejvíc oblíbil Eddieho. Jsem zvědavý jak bude seriál pokračovat.

Tak to je tedy všechno. Snad alespoň něco do příště dokoukám. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Mariňáci - Robert Fabian

Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Asfalt - Štěpán Kopřiva