Knižní chvilky #1


Dnes tu máme nový projekt, který vymyslela TerezZ. Knižní chvilky budou takový pravidelně nepravidelný příspěvek, který se tu bude objevovat jak to zrovna půjde. O příspěvky se budeme s Hančou střídat.
Dnešní den je přímo ideální pro začátek nového projektu. Dostávám se k tomu až teď večer, protože jsem celé odpoledne strávil venku. Bylo opravdu krásně. Na facebooku jsem psal, že mi má přijít balíček s dvojicí knih od George R. R. Martina. Jedinou nevýhodou je, že se jedná o třetí a čtvrtý díl, takže je nemůžu začít hned číst. Ale stejně teď mám dost recenzních výtisků. Obě knížky jsou nové a podařilo se mi je koupit za pěknou cenu. Mám vážně radost. Ale teď už se vrhneme na fotky co říkáte?

Lepenková krabice odkrývá svá tajemství - prozatím pečlivě zabalená v bublinkové fólii. ;)


Tadáá! A je to venku.



Začátek kapitol vypadá taky moc pěkně.


A na závěr kniha, kterou právě čtu. [game] Jsem na stránce 286 a dnes už bych jí mohl dočíst. Brzo se tu pak objeví i recenze, protože je to recenzní výtisk. Je od Knižního klubu a navíc jsem k němu dostal tuhle úžasnou záložku.


Tak to je už tedy všechno. Snad se vám první příspěvek Knižních chvilek líbil.





Komentáře

  1. Super fotky!! :) Určitě v tomto projektu pokračujte. Rád se mrknu k ostatním, jak to vypadá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle články mám ráda, super knihy:) těším na další knižní chvilky. máíte úžasný blog:))) nechcete spřátelit?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø