On my wishlist Speciál 2/2


První narozeniny blogu jsou určitě dobrou příležitostí k tomu se ohlédnout. Je neuvěřitelné, že to tak uteklo. Nějaký takový článek nás napadl už na konci roku, ale pak mi to nějak vypadlo. Naštěstí mi to připomněla TerushQaH ve svém shrnutí. Ale pojďme rovnou na samotné knihy. Bude toho hodně!

Vzdálené zítřky
Tak tuhle knížku jsem si bohužel ještě nekoupila. Je to druhý díl série World of Hetar od Bertrice Small ze které jsem zatím četla jen první díl a ten mě opravdu zaujal.

Šifra mistra Leonarda
Tuhle knížku taky ještě nemám. Zatím jsem viděla film, ale ráda bych si přečetla i předlohu.

Krásní mrtví - Jonas
Tohle je první díl série Krásní mrtví. Recenzi jsem už napsala a můžete si ji přečíst zde.

Deltora - Město krys
Tuhle sérii už mám celou doma a přečtenou. Konkrétně tohle je třetí díl a recenzi si můžete přečíst zde.

Pán soumraku
Další díl ze série World of Hetar. Také ho nemám.

Cinder
Tuhle knížku jsem si sice koupila, ale ještě jsem se k ní nějak nedostalala. Takových tu bude víc :-).

Magie mrtvých
Tahle série se stala jednou z mých nejoblíbenějších. Tohle je první díl a na ten jsem napsala i recenzi, kterou si můžete přečíst zde.

Povolání: Zaklínačka
Tuhle knížku jsem si pořídila a dokonce jsem si ji i přečetla. Zaujala mě pěkným příběhem. Mužete si přečíst i moji recenzi.

Povídky 2011 - Hledá se autor bestselleru
Tuhle knížečku jsem si chtěla pořídit, protože jsem četla Cestu ohněm od jednoho z autorů, kteří povídky napsali. A také, že jsem si ji koupila :-).

Napůl cesty do hrobu
Další z mých oblíbených sérii. Kdo by si neoblíbil Bonese. Také jsem psala recenzi. Podívat se můžete zde.

Ztracený svět v PODZEMÍ
Také moc pěkná série. Momentálně čtu třetí díl a jsem napjatá, co se bude dít. Tenhle díl je první a recenze je tady.

Rudá jako rubín
První díl ze série Drahokamy. Tenhle jsem četla a opravdu se mi moc líbil. Bylo to takové hezké a milé.

Čarodějnice z Hex Hall
Opět první díl ze série. Příběh byl pěkný a určitě bych chtěla vědět jak to všechno dopadne.

Dcera kostí a dýmu
Tuhle knížku jsem si nejprve půjčila z knihovny a moc se mi líbila, takže jsem si ji prostě musela pořídit domů. Sice to chvíli trvalo, ale nakonec jsem si ji koupila a jsem nadšená. Má nádhernou obálku.

Past
Opět jedna knížka, kterou jsem si sice koupila, ale ještě ji nečetla. Jsem na ni zvědavá, ale zatím to nějak nevychází.

Sukuba 1
Další z mých oblíbených sérií. Sukuba je prostě skvělá. Autorka píše opravdu čtivě a některé díly mě po emoční stránce opravdu dostaly.

Dokonalý pár
Další knížka, kterou mám doma, ale ještě jsem se k ní nedostala.

Fantom opery
Tuhle knížku jsem si také koupila, pro změnu jsem jí ale nečetla.

Vampýrská akademie
Doma mám první díl v elektronické podobě, ale také jsem jí nečetla. 

Volný pád do PODZEMÍ
Třetí díl této série. Snažím se ji dočíst a už se těším, jak to dopadne.

Velikost XL
Druhý díl série o Hether Wells, kterou mám také ráda. Četla jsem všechny tři díly a už se nemůžu dočkat dalšího.

Espressologie
Knížka mě zaujala svou anotací, tak jsem ji prostě musela mít v knihovničce. A mám ji. Huráá. Dokonce jsem ji i přečetla a byla taková moc roztomilá a romantická.

Pokrevní pouta
Nemám. Možná se Vám to zdá neomluvitelné, ale nejdříve bych si chtěla přečíst Vampýrskou.

Temná akademie
Nemám.

Rezistence
Druhý díl ze série. Divergenci jsem četla a líbila se mi. Na dvojku jsem se ale ještě nedostala.

Magie krve
Čtvrtý díl mé milované série. Samozřejmě, že ji mám doma.

Modrá jako safír
Druhý díl Drahokamů. Mám ho doma, ale nějak jsem se k němu ještě nedostala.

Hlad jako žádný jiný
Tuhle knížku mám doma v elektronické podobě, protože jsem knížku sice chtěla, ale obálka je opravdu hrozná. Opět jsem ji nečetla.

Manželka, která utekla
Bohužel nemám.

Magie zabijí
Zatím nemám, ale už je objednaná. Huráááá.

Bitva o Hex Hall
Strašně dlouho plánuju knížku koupit, ale nějak jsem se na to nedostala. Nemám no.

Prodám duši, zn. Rychle
Knížku mám doma. Přečetla jsem ji a napsala i recenzi, na kterou se můžete podívat zde.

Znamení vlka
Mám doma, četla jsem, ale čekala jsem něco víc. 

Zelená jako smaragd
Nemám, ale určitě si ji pořídím.

Střípky duší
Také nemám.

Unesena stínem
Nemám. Nejspíš si ji koupím v elektronické podobě.

Delirium
Dostala jsem ji k Vánocům, ale zatím nebyl čas se do ní podívat.

Padesát odstínů šedi
Nakonec jsem podlehla všeobecnému nátlaku a knížku si pořídila, ale zatím nepřečetla.

Jak zabít milionáře
Chtěla jsem si přečíst nějakou pěknou detektivku, tak jsem si pořídila tuhle. Líbila se mi a tady je recenze.

Nadpozemská
Nemám bohužel.

Nepřítel mého nepřítele
Knížku jsem nedávno dočela a líbila se mi. Byla vtipná a romantická. Nejnovější recenzi na našem blogu si můžete přečíst zde.

Noční směna
Tahle knížka ještě ani nevyšla česky, takže čekám.

Sukuba 5
Opět čekám na vydání.

Nenávist až za hrob
Jedna z mých nejnovějších knížek. Těším se, až si ji přečtu.

Princezna Mia
Tak tuhle knížku se snažím sehnat už moc dlouho, ale nějak to nejde. Nikdo ji nějak nechce prodat, bohužel.

Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem
Věk magie - Čas zkázy
Mayské proroctví - Hadí spirála
Na tyhle knížky čekám, mám je objednané.

Takže konečné skóre je 30 : 18. Těch osmnáct, které mi chybí se budu snažit zařadit do své knihovničky. U čtyřech jsem si jistá, ty brzy dorazí. Zbytek se sehnat dá v knihkupectvích, ale u jedné si nejsem moc jistá. Budu se snažit. :-)

Na závěr bych rád dodal, že některé recenze jsou už staršího data a mezitím se už ten náš styl psaní trochu upravil a snad i o něco zlepšil.

Líbilo se Vám shrnutí? Chtěli byste recenze na něco z mého seznamu?


Komentáře

  1. Tý, kokós! :D
    Jé!
    Niekto ďalší, kto má rád Sukubu! Super.
    Rudú jako rubín - to som čítala a teraz hlcem pokračovanie a na nič iné sa nesústredím. Zradná séria tie Drahokamy, pri tom sa nedá.

    Povolání: Zaklínačka - som rada, že tu je recenzia - chcem si tú knihu veľmi prečítať. (bože, tá veta znie)

    Cinder, Na půl cesty do hrobu, Fantom opery - snažím sa to zohnať a prečítať ako maniak (resp. doteraz som sa snažila lebo teraz som objavila knihu s názvom, z ktorého nemôžem "Hustej nářez " - a to si proste musím zohnať (spolu s Atlasom mrakov a Smrteľným chaosom a... Mestom kostí - to už čítali asi všetci :D) z toho názvu nemôžem, len škoda, že Martinus tvrdí, že je to vypredané.)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio