On my wishlist #45


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:

Hanča
Princezna Mia
Tohle je poslední knížka, která mi chybí, abych doplnila sérii. Jen je škoda, že ji nemůžu sehnat. Do prvního dílu se chci už dlouho pustit, ale bohužel se mi ještě nepovedlo vyšetřit chviličku. Ale doufám, že brzy se to povede a doufám, že knížky mě nezklamou. I když styl autorky se mi velmi líbí, už jsem slyšela i negativní kritiky. A také doufám, že se mi tenhle díl povede nějak sehnat.

zdroj: bux.cz


Martin
Mega hustej nářez (Bratrstvo krve #3)
Závěr trilogie Bratrstvo krve vyjde (jak pevně doufám) v březnu. Fanoušci Františka Kotlety se můžou těšit na další dávku krvavé akce a sarkastického humoru. Na závěr jedna citace:
„Tak jo, sežeňte mi granáty a nějaký hulení. Tohle bude epický,“ říká JUDr. Tomáš Uhřík.

zdroj: epocha.cz

A co si chcete pořídit vy?


Komentáře

  1. Na Bratrstvo Krve se hodně těším, chci se do toho co nejdříve pustit!

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si chtěl přečíst sérii s názvem Temná říše, autorky L. J. Smithové. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som citala dennik princeznej uz anozaj velmi davno, ale knihy si ma pacili...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio