On my wishlist #43



Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:

Hanča
Sukuba 5: Stíny
Letos v březnu vyjde předposlední díl ze série Sukuba od Richelle Mead a já se na něj ohromně těším. Třetí díl mě po emocionální stránce vyloženě dostal, a čtvrtý díl byl napřed super, ale ke konci mi jich bylo vyloženě líto. Takže jsem zvědavá, co se bude dít v pátém díle. Anotace samozřejmě něco napovídá, ale jsem zvědavá, co přesně se bude dít. Teď ještě aby brzy vyšel ten poslední a aby to dobře dopadlo a budu úplně spokojená. Protože jestli se na konci ti dva nedají dohromady, tak mě asi "šlehne". :)

zdroj: dominoknihy.cz

Martin
Co bude dál
Pro dnešek si dáme pauzu od scifi nebo fantasy a podíváme se na jeden zajímavý titul od nakladatelství Domino z řady napětí. Co bude dál mě zaujalo jak anotací tak temně laděnou obálkou. O co jde? Adrian Thomas je svědkem únosu mladé dívky a rozhodne se jí zachránit. Jennifer se stane součástí internetového vysílání, kde stačí zaplatit a můžete sledovat jak dívka trpí a dokonce ovlivnit její osud. Zní to trochu jako film Saw, ne? Tím nechci rýpat, že by nápad byl okopírovaný. Už se těším až kniha v květnu vyjde, vypadá to na pořádně napínavé a mrazivé počtení.

zdroj: dominoknihy.cz

A co byste si přáli vy?

Komentáře

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø