On my wishlist #40


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:

Hanča
Nadpozemská
Dneska jsem se rozhodla, že budu děsně originální :-). Snad každý bloger, kterého znám si tuto knížku už zařadil do wishlistu, nebo už jí má doma. A tak jsem se rozhodla, že i já se zapojím mezi zástupy lidí opěvujících tuto knížku a pořídím si jí. Časem. A navíc se dozvím něco o andělech :-).




Martin
Gotrek a Felix
O těchto dvou hrdinech jsem zatím nic nečetl, i když jsem o sérii už slyšel. V tomto případě se jedná o povídkovou antologii. Upřímně, ta jména mi moc neříkají (snad krom Nathana Longa), ale stejně bych si knihu docela rád přečetl. A kdoví, třeba pak sáhnu po samotné sérii o zabíječích.



Komentáře

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø