Teaser Tuesday #38


Další díl meme z dílny blogu Should be reading. Jde o to vzít knížku, náhodně ji otevřít na jakékoli straně a napsat dvě věty z této stránky. Tyto věty ale nesmí obsahovat důležité SPOILERY. Nechceme přece prozradit to hlavní.

Knížka, kterou právě čtu, se jmenuje Rozdělená srdce. Už jsem skoro na konci, ale přesto Vám nabídnu ochutnávku.






Hudba mi vlezla pod kůži.



...



Stál pár metrů ode mě u protější zdi, a přece byl u mě tak blízko, že jsem věřila, že mohu něco zašeptat a odsunout mu jediným pohybem tmavé vlasy z obličeje.



A co teď čtete vy??


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø