Týden s knížkou 22

Další Týden s knížkou je na světě. Dnes Vás čeká již dvaadvacáté video a doufám, že se bude líbit. Sice jsme přečetli jen málo knížek, ale i tak jsme to natáhli na pěkných pár minut. 

Dnes se s Mariňáky podíváme na vzdálené planety, s Cassie se vydáme do světa upírů a Frodo nás zavede do tajemných zákoutí Kraje.

Také jsme odpoledne zveřejnili článek, který odkazuje na naši Vánoční giveaway. Doufáme, že ceny se budou líbit a že se Vás zúčastní co nejvíce.



A co jste za uplynulý týden přečetli vy??





Komentáře

  1. Ja ctu prave Idiota a mam rozecteno Quo vadis a Hra o truny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Idiota jsem také četla a docela se mi to líbilo. Quo vadis mě docela lákalo, když jsem byla na škole a Hru o trůny zas chce číst Martin. Tvůj výběr knih se mi velmi líbí :-)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Měsíční chvástačka 1/2

Letní host - Alison Andersonová

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva