On my wishlist #33


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:

Hanča:
Znamení vlka
K téhle knížce mě přivedla kapitola, která je napsaná v předchozí knize M. T. Majar - Hot boys. Tu určitě všichni znáte. Autorčin styl psaní mě zaujal a dost jsem se bavila. Obálka mě sice moc nezaujala, ale proti gustu... 

zdroj: fantomprint.cz


Martin:
Proklatý
Na první díl si už na blogu můžete přečíst recenzi a druhá kniha je už za dveřmi. Už jsem si Proklatého byl zamluvit v knihkupectví. Podle anotace to vypadá na skvělou zábavu. Těším se na další vtipné hlášky, setkání s bohy a pořádnou akci. 

zdroj: laser-books.cz

Co si chcete pořídit Vy?


Komentáře

  1. Znamení vlka mě taky zaujalo. Sice jak říkáš, obálka nic moc, ale obsahově by to mohlo být zajímavé. Jinak já si plánuji pořídit Loviště od Briggs, Proměněná za soumraku od C.C. Hunter aaa... určitě ještě něco dalšího, ale teď si nevzpomenu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tady to meme je otřesné, ať kliknu na jakýkoliv příspěvek objevím další knížky, do kterých bych se ráda pustila :/DD
    I když jsem nečetla Anitu, Znamení vlka mě dost láká (pokud teda přehlédnu tu umělou obálku:// ). Dneska jsem zrovna o této knížce zjišťovala i pár informací a přiznám se, že jsem třeba netušila, že autorka je z Prostějova (asi 20 km od nás) :D
    A k Prokletému-nechápu, jak je to možné, ale často se divím, že knížky, které (by si) přečetl Martin, mi nejsou proti srsti a občas mě i zlákají. Po prvním díle se určitě podívám, nějak jsem ho prošvihla. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø