On my wishlist #30


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:
Hanča
Magic slays
Ano, vidíte správně. Je to pátý díl série o Kate Daniels. Sice nemám ponětí, kdy u nás vyjde a čtvrtý díl dopadl nad moje očekávání, ale stejně se nějak nemůžu smířit s tím, že ji ohrožuje psychopatický tatík s obrovskou mocí. Už se nemůžu dočkat, až se dozvím, jak se vypořádá s touhle hrozbou. I když, právě jsem se na goodreads dočetla, že příští rok autorka plánuje vydat další dva díly, takže se to možná ani nedozvím. Uvidíme. Každopádně se moc moc těším.



Martin
Jméno větru
Knížka vyšla v prvním vydání rozdělená do dvou svazků. Když jsem se dozvěděl, že budou obě knihy v jednom svazku, myslel jsem, že si je pořídím. Nicméně se mi obálka nového vydání vůbec nelíbí a proto si pořídím to první.



















A co byste si přáli vy??

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Mariňáci - Robert Fabian

Severská mytologie - Neil Gaiman

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Saturnin - Zdeněk Jirotka