Jednou nohou v hrobě - Jeaniene Frost


Autor: Jeaniene Frost
Překlad: Zuzana Ĺalíková
Počet stran: 240
Název série: Noční lovci
Pořadí v sérii: 2
Nakladatelství: FANTOM Print

Anotace:
Poloviční upírka Cat Crawfieldová je nyní zvláštní agentkou pracující pro vládu s cílem zbavit svět nebezpečných nemrtvých. Stále využívá vše, co ji Bones, její přitažlivý a nebezpečný bývalý přítel, naučil. Když se ale Cat stane cílem nájemného vraha, jediný, kdo jí dokáže pomoci, je upír, jehož opustila. Jeho blízkost v ní probouzí všechny dřívější pocity, od adrenalinu z boje bok po boku proti upírům, až po spalující vášeň. Avšak odměna vypsaná na její hlavu – hledaná: mrtvá či nemrtvá – znamená jediné. Její přežití závisí na spolupráci s Bonesem. A jakkoli se Cat snaží udržet jejich vztah na profesionální úrovni, pomalu jí dochází, že touha přetrvává. A že ji Bones tentokrát už odejít nenechá.
zdroj (obálka i anotace): www.bux.cz

Cat je nyní agentkou vlády a vystupuje pod jménem Cristine Russelová, aby po sobě zahladila všechny stopy. Vybrala si právě tohle jméno kvůli Bonesovi. Je to totiž jeho příjmení a Cat na něj stále myslí. Sice už se čtyři roky neviděli, ale je stále zamilovaná. Právě probíhá případ, jehož hlavním podezřelým je Ian, upír, který přeměnil Bonese. Tím se ale dostává do jiného problému, který ale nebudu říkat, protože bych prozradila konec. Při jedné misi se musí Cat vrátit do malého města, kde vyrůstala. Najde se totiž nápis, podle kterého by se mohla setkat s Bonesem. Ale co když se na ní zlobí a jen někomu prozradil její přezdívku? Kdo ví. Ona určitě ne. Není si jistá, jestli ho chce vidět nebo ne. Nakonec se ale ukáže, že se jedná o někoho úplně jiného. Cat má nejlepší kamarádku Denise, která jediná z jejího okolí ví, co je doopravdy zač. A díky Denise se Cat znovu setká s Bonesem a to na její svatbě. Bones je totiž přítelem Denisina ženicha. Cat se vrací všechny její vzpomínky a pocity a Bones ji rozhodně tentokrát nechce nechat odejít a chce jí chránit před upíry, kteří vypsali odměnu na její hlavu. I přesto, že Cat původně nechce podlehnout svým citům, nechá se nakonec přemluvit k tomu, že začnou znovu. Ale to už je opravdu všechno, co Vám povím. V knížce je spoustu zajímavých scén a napínavých pasáží, ale nechci Vás připravit o to překvapení, když sami zjistíte, co se děje.

Jeaniene Frost je americká autorka fantasy. Její romány byly přeloženy v 19 různých zemích. Je autorkou sérií Noční lovci, Svět nočních lovců a připravuje sérii Night prince. Také přispěla do několika antologií. Kniha se řadí mezi urban fantasy, je ale možné i zařazení do paranormálních romancí.

Hlavní postavou je zde Cat a potom samozřejmě můj milovaný Bones. Cat je poloviční upírka. Její otec byl upír a její matka obyčejný člověk. Díky svému  původu je silnější než většina lidí a proto bojuje s upíry. Hlavně proto, že je vyloženě nesnáší. Výjimku tvoří Bones, který se v minulém díle stal jejím partnerem a to nejen při lovu. Bones je prostě miláček. Podle všeho je to vyloženě krasavec (i když který upír v hlavní roli ne ;-)), je silný a rychlý (asi jako každý upír :-)) a samozřejmě je si toho vědom. Je to prostě Mistr, upíří mistr. V této knížce se také hodně zajímáme o Catin protiupírský tým, který ji doprovází na každé misi a kryje ji záda. Sice tu nejsou nijak zvlášť rozepsaní - charakter, podoba a tak, ale víme o nich, že jsou stateční a pro Cat by udělali cokoliv.

Pár slov k obálce. Obálka ukazuje Cat, jak sedí na motorce uprostřed ničeho. Ten úplněk vypadá skvěle a na obálku se hodí, ale ten netopýr je už trošku přehnaný detail. Jinými slovy, obálka se mi líbí. Sice moc nemusím takové ty temné barvy, ale k téhle knížce by se veselé barvy nehodili. Cat v jasně růžové? To je šílená představa. Navíc se mi líbí, když je na obálce člověk, který vypadá jako hlavní hrdina, protože pak je to všechno uvěřitelnější.

Takže můj názor na knížku je takovýhle: knížka se mi celkově líbila. Autorčin styl psaní se mi líbí. Ta předchozí kniha byla ale o fous lepší, nevím proč. Byla jsem hrozně zklamaná, když minule opustila Bonese, takže jsem se zatajeným dechem čekala, kdy se zase objeví. Ty desítky stránek, než se zase objevil, byly pro mne vyloženým utrpením. Když už tu ale konečně byl, tak mi připomněl, proč jsem si ho tolik zamilovala. Asi mám slabost pro "šílené" upíry :-). Také mě opravdu překvapil konec. Vzhledem k tomu, že je ještě tolik dílů, jsem tohle ještě nečekala. Ale stalo se, tak budiž. Alespoň nějaké dobré zprávy. Už se nemůžu dočkat dalšího dílu, abych věděla, jak se bude všechno dál vyvíjet.

Hodnocení:
Knížka se mi líbila, celkově nebyla tak dobrá, jako první díl, ale stejně to bylo skvělé počtení. Obálka je také moc pěkná a na první pohled přidává knížce velkou dávku mystiky a napětí. Knížce dávám 4 hvězdičky. 


zdroj: veeebookshelf.blogpot.cz

Komentáře

  1. Ten netopýr je už opravdu hodně šílený, taky se mi nelíbí Catina, vypadá trochu uměle, a ta bota... no nevím. Rozhodně se mi líbí víc obálka prvního dílu. Každopádně pro knihu si v týdnu jdu do knihkupectví a už se na ni moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, co se dá dělat, každá obálka nemůže být perfektní. Ale zase už jsem viděla i horší :-)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio