Týden s knížkou 11

Týden utekl jako voda a my jsme tu opět s Týdnem s knížkou. V tomto díle mluvíme o recenzních výtiscích, které jsme dostali od Knižního klubu - a to Mezi láskou a smrtí a Oltář z kostí. Dále zmínka o Stefanových denících a Star Wars. 


Snad se Vám video bude líbit. 





P.S. Ještě bych chtěla říct, že jsem si spletla datum, kdy u nás vyjde kniha Mezi láskou a smrtí a její druhý díl Underworld. Mezi láskou a smrtí vychází v září, kdežto Underworld vyšel letos v angličtině, ale kdy vyjde v češtině, to zatím nevím.

Komentáře

  1. Ahoj, dnešní Týden s knížkou se mi opět líbil! Dobrá práce! :))
    Teďka nebudu moc mluvit k tématu, ale nevím, kam to napsat, tak to napíšu tady. Všiml jsem si, že v dřívějším videu jste ukazovali různé fantasy knížky. A byla tam i dvojkniha Terryho Pratchetta. Já tuto sérii ještě nečetl, ale teď mě to něčím upoutalo, a proto si plánuju knihy koupit. Taky asi půjdu do dvojdílů. A já jsem četl, že první dvojkniha je podepsaná od Pratchetta. Máte to i Vy? Nebo podepsané výtisky jsou jen na eshopu Talpressu? Díky za odpověď! A budou od Vás na tyto knihy recenze?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, děkujeme za pochvalu.
    První díl opravdu podepsaný máme. Je to sice jen kopie, ale podpis je tam v předmluvě. Recenze bychom rádi napsali, ale nevíme, kdy se k tomu dostaneme.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Arthas: Zrod krále lichů - Christie Golden