Autorské šílenství - Jiří Kulhánek


Nový projekt blogu Wolf Draven's Dream Bookshelves, který je inspirovaný Nakladatelským maratonem. 
Postupně Vám představíme autory od kterých máme dvě a více knížek (což v dnešní době sérií nebude problém). 


Pro dnešek je vybraným autorem Jiří Kulhánek. Na veřejnosti se moc neobjevuje, proto byla nedávná autogramiáda celkem překvapivá. Další známá věc je, že nedovoluje dotisky starších knih. A tak si první knihy můžete pořídit pouze z nějakých aukcí za několikanásobnou cenu. Jeho knihy se vyznačují cynickým humorem, krvavými scénami a hláškami. První knihou jsou Vládci strachu. Následuje Cesta krve - Dobrák a Cynik.


Na další fotce je čtyřdílná série Divocí a zlí - Čas mrtvých, Hardcore, Temný prorok a Kříže. 


A tady jsou nejnovější knihy od Mistra. Noční klub 1 a 2. To jsou první knihy, které jsem od Kulhánka četl. Stroncium je poměrně hůř přijímané dílko a názory na něj se liší. Někdo říká, že to není ono, jinému se to i celkem líbí. A poslední, nejnovější je Vyhlídka na věčnost. Poslední jmenovanou knihu vydalo nakladatelství Crew, předchozí vydal Klub Julese Vernea - Poutník.


Na tuhle sbírku jsem opravdu pyšný a těším se na další dílka od Jiřího Kulhánka. Co na knížky říkáte? Máte nějakou od tohoto autora?



Komentáře

  1. Super sbírka, to se jen tak nevidí. :-) Četla jsem až na Stroncium vše, vlastním však bohužel jen Vyhlídku na věčnost, kterou jsem dostala k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle rozhodně závidím, já vlastním jen Vyhlídku, Stroncium, Noční klub 1 a 2 a poslední dva díly divokých. Zbytku se asi nikdy nedočkám, ale četla jsem je všechny. Musím říct, že třeba vůbec nesouhlasím s mistrem v tom, že Cesta krve je jeho nejhorší dílo. Já ji počítám mezi mé nejoblíbenější.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Taky pěkná sbírka! :) A máš už i všechno přečtené? Já se musím přiznat, že jsem zatím od něj nic nečetla, ale pořád mi ho každý doporučuje, takže asi něco vyzkouším. Co bys mi třeba ty doporučil jako úplně první knížku, aby mě to navnadilo i na další?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v tomhle případě mám přečtené všechno. Doporučil bych ti přečíst nejdřív Noční klub 1,2 a pak Vyhlídku na věčnost.

      Vymazat
  4. Strašne by som si chcela prečítať noční klub a neviem sa k nemu dostať neposunie ho niekto za rozumnú cenu? Ďakujem

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio