On my wishlist # 20


Je tady další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu uveřejníme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:
Hanča:
Volný pád do PODZEMÍ
Jak víte, momentálně čtu druhý díl ze série PODZEMÍ, která mě hodně zaujala. Už mám skoro přečtený i druhý díl a proto toužím po třetím. Sice jsem v Týdnu s knížkou říkala, že si asi na chvíli dám pokoj s recenzními výtisky, ale teď nevím. Jsem moc zvědavá. Ještě si to musím promyslet, ale třetí díl v mé knihovničce určitě nesmí chybět.
zdroj: fragment.cz

Martin:
Kámen a krev
Juraj Červenák je autor, kterého ještě načteného vůbec nemám. Ano, sice mám v knihovničce jednu jeho knihu, ale bohužel je to druhý díl a tak si musím pořídit ještě první než se do toho pustím. Ale zpět k dnešnímu výběru! Kniha mě zaujala především svojí obálkou, která je naprosto úžasná. Takže si jí při dalším nákupu e-knih pořídím do čtečky.
zdroj: palmknihy.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Měsíční chvástačka 1/2

Letní host - Alison Andersonová

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva