30 day book challenge - Day 25


Day 25 - Oblíbená kniha, kterou jsi četla ve škole
Hanča
Ve škole jsem četla spoustu knížek, převážně tedy povinnou četbu. Nejvíce mě mezi těmito knihami zaujalo dílo Karla Čapka. Válka s mloky, Krakatit, R.U.R., Povídky z jedné i z druhé kapsy a další. Nejvíce se mi ale líbilo R.U.R. Vím sice, že jde o vyvraždění lidstva a tak, ale konec je moc pěkný. 


Martin
Pro dnešek jsem vybral knihu Běsova tvář od Vasilije Golovačeva. Je to jedna z knížek, kterou jsem ve škole četl (obvykle o přestávce) a o její oblíbenosti může svědčit i to, že jsem si následně pořídil i pokračování s názvem Běsův brloh. Hlavními hrdiny obou jsou Ilja Pašin a Anton Gromov. 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Měsíční chvástačka 1/2

Letní host - Alison Andersonová

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva