30 day book challenge - Day 23


Day 23 - Kniha, o které říkáš, žes jí četl/a, ale není to pravda
Podívejte se, co jsme dnes vybrali:

Hanča
Hmm, tak opravdu nevím, co bych sem měla dát. Nemůžu si vzpomenout, že bych někdy řekla, že jsem něco četla a přitom jsem to nečetla. Jsou knížky, které jsem nebyla schopná dočíst, ale vždycky jsem to řekla. Když se mne někdo zeptá na dona Quijota, určitě bych mu neřekla, že to byla pěkná knížka. Povinnou četbu jsem opravdu přečetla. A docela mne to i bavilo. Někteří starší autoři, jako třeba Karel Čapek, mne opravdu zaujali. Dokonce jsem přečetla něco od Komenského a nebylo to špatné. Vím, že mi to můžete věřit, ale nemusíte. Já si ale myslím, že jsem nikdy neřekla, že jsem něco četla, aniž by to byla pravda.

Martin
Já jsem povinnou četbu vynechával a tak uvedu jeden příklad za všechny a to R.U.R. Nechci tím snižovat kvalitu klasických autorů, ale mě prostě nezaujali. Kdybych měl v povinné literatuře Tolkiena tak by to bylo něco jiného, ale od Čapka jsem přečetl maximálně Dášeňku. A tak jsem se k maturitě připravoval podle sešitu, kde jsem měl poznámky z hodin. Musim říct, že paní profesorka nás připravovala dobře a přestože jsem ty knihy nečetl, maturitu mám. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Arthas: Zrod krále lichů - Christie Golden