30 day book challenge - Day 13

Day 13 - Kniha, jejíž hlavní postava je ti nejvíce podobná
Můžete se podívat, které jsme vybrali tentokrát:

Hanča
Obdobně jako u minulého dne je těžké, vybrat jakoukoli knihu, vzhledem k tomu, co čtu. Nemám totiž žádné kouzelné schopnosti, které má většina mých oblíbených hrdinů a hrdinek. V úvahu přicházejí jen hrdinky, které neumí čarovat případně nejsou napůl stroj nebo dokonce nadpozemsky krásné :-). Koho ale vybrat? Nejsem si jistá, jestli alespoň jeden člověk splňuje tato kritéria. Vyhrála by asi Darina ze série Krásní  mrtví. Je tvrdohlavá stejně jako já a nemá žádné nadpřirozené schopnosti. Je to prostě docela normální holka a kdyby jí býval neumřel kluk, byla by normální i dál. 
(zdroj obrázků: fragment.cz)


 Martin
Bohužel tentokrát se opakování nevyhnu. dlouho jsem přemýšlel jakému hrdinovi jsem podobný. Když se vrátím do školních let tak by to byl asi Nick z knihy Erebos. Na rozdíl ode mě je sice sportovní typ, ale jinak máme společné zájmy jako je třeba hraní her, Simpsonovi a kdoví co ještě dalšího. Asi bych ve svojí knihovně  nenašel podobnějšího hlavního hrdinu. 



Komentáře

  1. Erebos jsem ještě nečetl, musím to napravit... :)
    Btw: zítra mne tento den taky čeká :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka