30 day book challenge - Day 10

Day 10 - Kniha, která změnila tvůj život
Hanča
Byla to první fantasy knížka, kterou jsem četla. Díky příběhu Kroniky Prydainu jsem se zamilovala do fantasy.
zdroj: kosmas.cz
zdroj: kosmas.cz

Martin
První kniha od Miroslava Žambocha, kterou jsem četl. Díky ní a dalším se stal jedním z mých nejoblíbenějších autorů. Změna ale nebyla jen v tom, že bych našel nového autora. Byla hlavně v tom, že Žamboch spojil fantasy s prvky jako jsou třeba palné zbraně a podobně. Zní to zvláštně, ale vážně stojí za přečtení.

zdroj:poutnik-knihy.cz

Komentáře

  1. Ani jednu z knih neznám :))
    Co změnilo život mně? Asi Hunger games :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. to Rodaw: Nevím jak Seržant, protože to jsem nečetla, ale Kroniky by se ti mohli líbit. Je to takový putování jako třeba Pán prstenů nebo Deltora. Ne podobné příběhem, ale tím motivem, že musíš někam dojít a něco udělat. Je to moc pěkné. Díky tomu jsem se naprosto zamilovala do fantasy příběhů.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Arthas: Zrod krále lichů - Christie Golden