30 day book challenge - Day 09

Day 09 - Kniha, ze které je ti špatně
Hanča
Po krátké úvaze jsem zjistila, že nejhůř mi bylo, když jsem si pročítala učebnici evropského účetnictví Finanční účetnictví a výkaznictví podle mezinárodních standard IFRS. Ještě teď, když se na ní podívám, tak mi běhá husí kůže a obrací se mi žaludek.

zdroj: beletrie.eu

"Never more", jak říká Havran ve známém hororu. IFRS je opravdu hrozné, tedy alespoň pro mě určitě. Nikdy jsem to moc nepochopila a nikdy to asi nepochopím.

Martin
Nejhůř je mi z matematiky. Nemám ten předmět rád už od základní školy a zůstalo mi to i na střední. Zajásal jsem když ve třetím ročniku nebyla, ale z mě nepochopitelných důvodů se ve čtvrtém ročníku vrátila v podobě základů účetnictví. Ještě že mám školu už za sebou.
zdroj: sbazar.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Měsíční chvástačka 1/2

Letní host - Alison Andersonová

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva