On my wishlist # 10



Je tu další díl meme On my wishlist z blogu Book Chick City. Každou sobotu uveřejníme každý jednu knížku, kterou bychom rádi zařadili do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyto knížky:





Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Poloviční upírka Catherine Crawfieldová loví upíry s jediným cílem - pomstou. A přitom doufá, že jednou ze stvůr bez tlukoucího srdce bude její otec. Muž, který zničil život její matce. Dříve, než se jí to podaří, je ale zajata Bonesem, upířím lovcem odměn, a přinucena vstoupit do nerovného partnerství. Bones je ochoten Cat pomoci hledat otce, ale pouze pod podmínkou, že s ním začne trénovat.
Cat tedy souhlasí, aby ji přitažlivý noční stopař trénoval, dokud se jí bojové reflexy nezostří jako tesáky jejího trenéra.
Ale dřív, než si Cat dokáže plně užít svých nově nabytých schopností drsné lovkyně démonů, jí i Bonesovi se vydá ve stopách skupina zabijáků. Nyní si Cat musí zvolit, na jakou stranu se přidá. A Bones ji přitahuje více než jakýkoli jiný muž s bijícím srdcem…

Něco z Noční strany - Simon R. Green

První kniha série Noční strana.

Jmenuji se Taylor, John Taylor. Na mé navštívence stojí, že jsem detektiv, ale ve skutečnosti jsem spíš expert na nalézání ztracených věcí. Částečně je to dar, se kterým jsem se narodil jako dítě Noční strany.
Už je to dávno, co jsem odtamtud odešel, jen tak tak se zdravou kůží a rozumem. O té doby si na živobytí vydělávám v prosluněných ulicích Londýna.
Jenže kšefty v poslední době vázly, a tak když do mých dveří vstoupila Joanna Barrettová se všema těma svýma prachama a požádala mne, abych našel její ztracenou dceru, neřekl jsem ne.
Potom jsem zjistil, kam se to nešťastné děvče zaběhlo.
Na Noční stranu. To je čtvereční míle pekla uprostřed města, kde jsou vždycky tři hodiny po půlnoci. Kde se můžete setkat s mýty a popíjet s netvory. Kde není nic, jak se zdá, a všechno je tam možné.
Přísahal jsem, že se tam už nikdy nevrátím. Jenže ta holka byla v těžkém průšvihu a její matka na mne spoléhala. Takže mi zbývalo jen jediné - vrátit se domů...
Zdroj: polarissf.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø