Krásní mrtví - Summer - Eden Maguire


Summer je již třetí duší, osvobozovanou v edici Krásní mrtví. Tato dvěstěšedesátistránková kniha z vydavatelství Fragment obsahuje příběh, kde se snoubí detektivní práce s nějakou tou romantikou a dobrodružstvím.

Hlavní hrdinka Darina čeká, až se Krásní mrtví opět vrátí. Její přítel Phoenix se snad vrátí s nimi. Moc se jí stýská. Jednoho dne se konečně dočká. Tentokrát musí vyřešit vraždu jedné ze svých kamarádek, která byla všemi velmi oblíbená a tak Darina neví, kdo by to mohl udělat. Ten problém ovšem musí rychle vyřešit, neboť Summer se krátí čas. Pokud se vše nevyřeší včas, bude muset trávit celou věčnost na nepříjemném místě. A tak Darina rozjíždí své pátrání po možných příčinách a hlavně po vrahovi své milované kamarádky. Policie si myslí, že se stala obětí náhodného střelce a tak se vydává po téhle stopě. Poté se ale její mysl vydává i jinými cestami, které se ukazují více či méně pravděpodobné, ale ani jedna z nich není úplně bezpečná. Příběh je ukončen překvapivým závěrem. Upřímně můžu říct, že jsem to nečekala.

S knížkou jsem měla problém. Nemohla jsem se začíst do příběhu. Nevím čím to bylo, možná tím, že autorka přeskakuje z jedné situace do druhé bez jakéhokoli smysluplného přechodu. A také se mi nelíbily některé výrazy. Ale když se posléze začalo něco dít, tak přeskakování skončilo a pak se mi povedlo do příběhu vpravit. Jelikož je to třetí díl a já nečetla ani jeden z předchozích mě trošku mrzelo, že jsem se dozvěděla rozuzlení předchozích příběhů, ale to není chyba knihy. U sérií se předpokládá, že budete číst od začátku. Chtěla bych si přečíst ještě první díl a pak se uvidí. Zajímalo by mne, jak to všechno začalo a jak se Darina s Krásnými mrtvými seznámila.

Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio